فضای مجازی

جایگزین سریال مادرانه چه سریالی خواهد بود؟

سریال مادرانه به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال خانوادگی و پرطرفدار پخش خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال مادرانه آشنا خواهیم شد.

سریال مادرانه از ساخته های جواد افشار می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال مادرانه چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال مادرانه چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال مادرانه کی پخش می شود؟

سریال مادرانه داستان زندگی مردی به نام اردلان تمجید می باشد که حدود ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و بعد از آن، اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند؛ اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌ است.

قسمت پایانی سریال مادرانه در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در ساعت ۱۸ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال مادرانه را ببینید.

جایگزین سریال مادرانه چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال مادرانه چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال مادرانه، سریال به کجا چنین شتابان محصول سال ۱۳۸۷ جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار از شبکه پنج سیما پخش شده، سریال به کجا چنین شتابان از ساخته های ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال هفت سر اژدها و تهیه‌کنندگی حسن شکوهی می باشد. سریال به کجا چنین شتابان از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *