فضای مجازی

روانشناسی رابطه | زنانی که این دروغ ها را باور می کننددر یافتن عشق واقعی مشکل دارند

سایت سرگرمی روز :

 این یک کار انسانی است، حتی زمانی که ما کاملاً آگاه هستیم که دروغ هایی که می خواهیم باور کنیم ممکن است ما را از آنچه بیشتر می خواهیم باز دارد. برای زنانی که سعی می‌کنند بفهمند چگونه عشق واقعی را در روابط شاد و سالم بیابند، سه «نکته» بسیار محبوب در رابطه با دوست‌یابی وجود دارد که دروغ‌های مضری هستند که فقط باعث از بین رفتن عزت نفس آن‌ها می‌شوند و شانس آن‌ها را برای یافتن چیزی که آرزوی آن را دارند، خراب می‌کنند. سزاوار. .

این افسانه ها به عنوان دروغ های سفید کوچک شروع می شوند و می توانند به مشکلات بزرگ تبدیل شوند – حداقل تا زمانی که فکر می کنید از دست دادن عشق واقعی یک مشکل بزرگ است و اگر فکر می کنید  چگونه عشق را پیدا کنید  ، فکر می کنم این کار را می کنید. اگر سعی می کنید یکی از این نکات محبوب دوستیابی برای زنان را دنبال کنید، ممکن است به طور جدی به شانس خود برای یافتن عشق واقعی در یک رابطه سالم به طور ناخواسته آسیب وارد کنید.

زنانی که این سه دروغ را باور می کنند در یافتن عشق مشکل دارند:

۱. قبل از اینکه بتوانم شخص دیگری را دوست داشته باشم، ابتدا باید خودم را دوست داشته باشم.

دروغ شماره یک زنان این است که قبل از اینکه بتوانند روابط سالمی با مردان داشته باشند، باید خود را دوست داشته باشند. در نتیجه تا زمانی که از  اعتماد به نفس پر نشده اند از وارد شدن به یک رابطه امتناع می کنند  . این امر از دو جهت به زنان آسیب می رساند: اول اینکه، پیش بینی هر چیزی در آینده یک مشکل است – هر زمانی که X را تا زمانی که Y اتفاق بیفتد به تأخیر بیاندازید، خود را برای پشیمانی آماده می کنید.

مشکل دیگر این است که این طرز تفکر مانع از آن می شود که زن به یک رابطه به عنوان راهی برای دوست داشتن خود در سطح بالاتر نگاه کند. یک رابطه خوب می تواند آن وسیله باشد و انگیزه ای برای شکوفایی زنان فراهم کند. شریک زندگی شما می تواند به شما بیاموزد  که چگونه خود را  کاملتر دوست داشته باشید. در یک رابطه سالم و کارآمد، این به طور طبیعی اتفاق می افتد.

۲. “وابستگی به مرد ضعیف است.”

اکثر زنان به خود می گویند که وابستگی به مردان به دلایل خوبی ضعیف است – آنها در گذشته آنها را ناامید کرده اند. و من در مورد تکیه کردن به یک مرد برای نوشتن چک حقوق یا تغذیه شما صحبت نمی کنم. ما در مورد سطح عمیق تری صحبت می کنیم که بتوانید مراقب خود را ناامید کنید و عشق را به درون خود راه دهید. وقتی در یک رابطه عاشقانه و متعهد هستید، وابستگی بد نیست تا زمانی که یک خیابان دو طرفه باشد (یعنی مرد نیز به شما بستگی دارد!).

همبستگی واقعی و معتبر است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از کسی حمایت کنید، که راهی است برای همیشه بعد از آن که صحبت از یک رابطه سالم به میان می‌آید. بسته به شریک زندگی تان، به او انگیزه قوی می دهد. همچنین نشان می دهد که  شما به آنها اعتماد دارید  . باور کنید یا نه، باز بودن برای تکیه کردن به کسی به قدرت بیشتری نیاز دارد تا نگهبانی در جزیره خود.

۳. “اگر من به اندازه کافی خوب باشم، برای من تغییر خواهد کرد.”

رهایی از این دروغ سخت ترین و رایج ترین است. بسیاری از زنان بر این باورند که اگر خود را تغییر دهند، مرد نیز از آن پیروی خواهد کرد. کاری که آنها انجام می دهند این است که مسئولیت بیش از حد شخصیت شریک زندگی خود را بر عهده می گیرند (یا دنبال مردانی هستند که از نظر عاطفی در دسترس نیستند). این زن را مجبور می کند تا وارد رابطه ای شود که به سختی می تواند نفس بکشد. به یاد داشته باشید، بهترین روابط در مورد تغییر افراد نیست. آنها را همانطور که واقعا هستند دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *