فضای مجازی

رونمایی الهام حمیدی از تیپ بهاری اش | خانم با این کت دست دوز و کفش سیندرلایی حسابی کولاک کرده

خبرنگار شایلین بهبودی:

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال ۱۳۷۶ در ۲۰ سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسرش علیرضا صادقی

فرزندان الهام حمیدی

۱۲ خردادماه سال ۹۹ بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ چشم به جهان گشود.

الهام حمیدی الهام حمیدی فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است.او در کنار بازیگری تصمیم گرفته بود که یک مزون لباس راه اندازی کند، اما باشکست اقتصادی مواجه شد. الهام حمیدی به پوشیدن لباس خاص و زیبا اهمیت می‌دهد و مخالف عمل زیبایی است و از کرم‌ها و لوسیون‌ها برای شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌کند.

شروع فعالیت‌های هنری الهام حمیدی

شروع کار او در سال ۷۸ با رفتن به کلاس‌های بازیگری بود که در آن جا برای کار با رامین لباسچی در “آوایی در گلستان” دعوت شد. همچنین وی در سال ۷۹ با علیرضا خمسه در سریال معجزه ازدواج همبازی بود. اولین فیلم سینمایی که الهام حمیدی بازی کرده، فیلم «دنیا» به کارگردانی منوچهر مصیری در سال ۱۳۸۰ بود.

الهام حمیدی جوایز و افتخارات الهام حمیدی

الهام حمیدی در طول دوران بازیگری خود موفق به کسب این عناوین شده است:

در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن (۱۳۸۳) با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد، بهترین بازیگر نقش اول زن با فیلم گهواره‌ای برای مادر

در نهمین جشن خانه سینما، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن (۱۳۸۴) با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل با فیلم گهواره‌ای برای مادر

الهام حمیدی کار‌های شاخص و شهرت

سریال‌های تلوزیونی زیادی از او مورد توجه بینندگان قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به زیر تیغ، یوسف پیامبر، مسافری از هند، مختارنامه، شوق پرواز اشاره کرد. البته شهرت الهام حمیدی در سریال مسافری در هند به اوج خود رسید. همچنین از جمله فیلم‌های سینمایی شاخصی که باعث بهتر دیده شدن وی شدند، می‌توان به ملک سلیمان، گهواره‌ای برای مادر و بچه‌های ابدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *