فضای مجازی

حرکت فوق العاده بازیکنان این تیم برای اسپانسرشان +ویدئو

به گزارش منیبان ؛  بازیکنان ستاره تیم قهرمان منچسترسیتی در ویدیویی که به افتخار افتتاح مرکز جدید هواپیمایی اتحاد، فرودگاه بین‌المللی زاید، که در اواخر سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، فوتبال شگفت‌انگیزی بازی کردند. 

در می‌۲۰۰۹، منچسترسیتی اعلام کرد که با اتحاد ایرویز(Etihad Airways) هواپیمایی ملی امارات متحده عربی همکاری می‌کند. استادیوم باشگاه به ورزشگاه اتحاد تغییر نام داد و بخش مرکزی پردیس اتحاد را تشکیل می‌دهد که بخش بزرگی از سایت شهر ورزشی در شرق منچستر را در بر می‌گیرد.

ستاره‌های باشگاه فوتبال منچستر سیتی عادت داشتند مهارت‌های خود را در استادیوم‌های سرتاسر جهان به نمایش بگذارند، اخیراً مرکز جدید اتحاد در فرودگاه بین‌المللی زاید را برای یک ویدیوی جدید خیره‌کننده به یک زمین فوتبال موقت تبدیل کرده‌اند.

بازیکنان ستاره تیم قهرمان منچسترسیتی در ویدیویی که به افتخار افتتاح مرکز جدید هواپیمایی اتحاد، فرودگاه بین‌المللی زاید، که در اواخر سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، فوتبال شگفت‌انگیزی بازی کردند.

فران سوریانو، مدیر اجرایی گروه فوتبال سیتی، گفت: “منچستر سیتی شراکت دیرینه ای با اتحاد ایرویز دارد و با هم لحظات بسیار خاصی را جشن گرفته ایم. رونمایی از این ویدیو یکی از آنهاست زیرا لحظه ای خاص را برای هواپیمایی اتحاد و فرودگاه بین المللی جدید و خارق العاده زاید رقم می زند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *