فضای مجازی

تحقیقات جالب و پیشرفته روانشناسی که در دانشگاه چَستر انجام شد را ببینید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،انجمن روانشناسی بریتانیا، شعبه شمال غرب، مراکز شبکه ما را با یک رویداد مشترک با دانشگاه چستر در ۱۹ آوریل راه اندازی کرد.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

انجمن روانشناسی بریتانیا، شعبه شمال غرب، مراکز شبکه ما را با یک رویداد مشترک با دانشگاه چستر در ۱۹ آوریل راه اندازی کرد.

هدف از این رویدادها ایجاد فرصت هایی برای اعضا و سایر ذینفعان علاقه مند به دنیای چستر است تا فضایی برای ملاقات و گفتگو داشته باشند و امیدواریم ارتباط و همکاری ایجاد کنند.

این کمیته قصد دارد در چند سال آینده تعداد بیشتری از این رویدادها را در مناطق مختلف شمال غرب اجرا کند، بنابراین اگر مایل به مشارکت در اجرای شبکه های منطقه خود هستید، لطفاً با کمیته تماس بگیرید.

تحقیقات جالب و پیشرفته روانشناسی که در دانشگاه چَستر انجام شد را ببینید!

تحقیقات جالب و پیشرفته روانشناسی که در دانشگاه چَستر انجام شد را ببینید!

کمیته از دانشگاه چستر برای میزبانی این رویداد بسیار سپاسگزار است. دکتر کلر مولیگان-فاستر، رئیس کمیته شمال غرب BPS، با همکاری دکتر کوین راجرز، دکتر جانین کارول و دکتر لیز ویلان در سازماندهی این رویداد کار کرد.

کلر مایل است از کوین، جانین و لیز برای حمایت و اشتیاقشان برای این رویداد تشکر کند. همچنین از کمیته BPS شمال غرب برای حمایت آنها در سازماندهی و اشتراک گذاری این رویداد تشکر می کنم.

ما یک شب دوست‌داشتنی با شرکت‌کنندگانی داشتیم که در یک عصر آفتابی در چستر در ماه آوریل به ما ملحق شدند. همه بسیار مثبت بودند و ما بازخوردهای خوبی در مورد این رویداد داشتیم. ما متوجه شدیم که مردم در حال مبادله ایمیل‌ها و چت‌های زیاد بودند که برای درک تأثیر فضای ایجاد شده باعث خوشحالی شد.

همچنین قلم‌ها، پدها و مغزهای BPS همگی به خوبی دریافت شدند!

پس از شبکه‌سازی، جمع شدیم تا به سخنرانی‌های دو دانشجوی دکترای دانشگاه چستر گوش دهیم تا در مورد برخی از آخرین تحقیقات آنها در منطقه خود بشنویم.

ابتدا برد کندی تحقیق خود را در مورد “عوارض جانبی” ارائه کرد و عنوان ارائه او “کاوش در عوامل موثر بر اثر جانبی” بود. تأثیر قدرت بر مسئولیت، سرزنش و تمجید.

یک نظریه جدید برای بسیاری از ما به اشتراک گذاشته شد و براد به وضوح این نظریه را برای ما و تحقیقاتش توضیح داد. تحقیقات او با مطالعات متعددی که به ما در درک چگونگی درک اعمال و تأثیر اعمال توسط افراد مختلف کمک می کند، عمیقاً به موضوع پرداخته بود.

بعدی کانر پل تحقیقات خود را در مورد “استفاده از خلاصه نویسی در مصاحبه های پلیس با مظنونان قتل” به اشتراک گذاشت. او مصاحبه با مظنونین قتل را مطالعه کرده و بینش هایی را در مورد استفاده از خلاصه نویسی در مصاحبه ها و تأثیر این تکنیک ارائه کرده است.

هر دو محقق تحقیقات خود را به اشتراک گذاشتند، اما نکاتی را در مورد تحقیق و دسترسی به فرصت ها به اشتراک گذاشتند که با استقبال خوبی مواجه شد.پس از ارائه ها، قبل از لذت بردن از بقیه عصر آفتابی، زمان بیشتری برای شبکه سازی داشتیم.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *