فضای مجازی

امام جمعه پردیس:حضور پر رنگ جوانان در مراسم های مذهبی دشمنان را ناامید می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امام جمعه شهرستان پردیس گفت: حضور پر رنگ جوانان در مراسم های مذهبی و دسته های عزاداری اهل بیت (ع) دشمنان را ناامید می کند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

ناامیدی دشمنان

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: حضور پر رنگ جوانان در مراسم های مذهبی و دسته های عزاداری اهل بیت (ع) دشمنان را ناامید می کند.حجت الاسلام سید حسین حسینی در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) در جوار امامزاده سلطان مطهر (ع) واقع در ده بومهن به خبرنگار ایرنا گفت: در طی دو سال گذشته با برنامه ریزی انجام شده در سالروز شهادت امام همام (ع) به صورت متمرکز عزاداری می کنیم.

وی ادامه داد: دردسته های عزاداری شاهد حضور پر رنگ جوانان هستیم که نشان از شناخت و علاقه آنها نسبت به اهل بیت (ع )است و دشمنانی که می گفتند جوانان در دست ما هستند متوجه شدند که به بیراهه رفتند و نمی توانند بر جوانان ما تسلط داشته باشند.

دشمنان

دشمنان

بیشتر بخوانید:

امام جمعه شهرستان پردیس گفت:عزاداری صادقیون در شهر بومهن از مسجد جامع اهل بیت (ع) آغاز و به امامزاده سلطان مطهر (ع) ختم شد و عزاداران در شهر پردیس از میدان عدالت در فاز یک به سمت میدان امام خمینی (ره) در دسته های زنجیر زنی و طبل زنی به عزاداری پرداختند.

وی ادامه داد:عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق در سالهای گذشته به صورت محدود و در برخی از مساجد برگزار می شد و طی دو سال گذشته با شکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود که شاهد استقبال خوب مردم ولایتمدار و متدین شهرستان هستیم.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود:والدین اگر می خواهند که فرزندانشان عاقبت به خیر بشوند آنها را در راه اهل بیت(ع) قرار بدهند تا آینده خوبی داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *