فضای مجازی

آیا هدیه روز معلم به معلمان بازنشسته هم می رسد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این سوالی است که از سوی فرهنگیان بازنشسته مطرح می شود. در پاسخ باید گفت براساس آنچه اعلام شده امشب هدیه روز معلم (کمک هزینه رفاهی) به حساب انها واریز می شود.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

آیا فرهنگیان و معلمان بازنشسته هم هدیه روز معلم وزارت آموزش و پرورش را دریافت می کنند؟

این سوالی است که از سوی فرهنگیان بازنشسته مطرح می شود. در پاسخ باید گفت براساس آنچه اعلام شده امشب هدیه روز معلم (کمک هزینه رفاهی) به حساب انها واریز می شود.

براساس اخبار اعلامی، این معلمان این هدیه را که گفته شده ۲ میلیون تومان است دریافت خواهند کرد:

آموزگاران رسمی، پیمانی، دانشجومعلم، قراردادی و حق التدریس آزاد در سراسر کشور.

هدیه ویژه رئیسی برای آموزگاران

۳۰ گیگ اینترنت رایگان به انها از امروز + طریقه فعال سازی

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: انان که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف  ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.زارع پور همچنین تکمیل فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار، گفت: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیموی افزود: این پایگاه استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. به جای اینکه به معلمان شاغل دو میلیون هدیه دهید
    کمی برای دلخوشی معلمان بازنشسته هزینه می کردید
    واقعا نهایت بی فرهنگی است که زحمات معلمان بازنشسته را نادیده گرفتید ، ما سی سال با ندانم کاریهای مدیران نادان و کمبود ها خدمت کردیم در روستاها و مناطق محروم ، حالا به معلمانی که در رفاه و آسایش هستند هدیه می دهید …..وزیر آموزش و پرورش چقدر بی فرهنگ است !!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *