فضای مجازی

چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

مهدی چمران عصر چهارشنبه در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در مصلای شهر نظرآباد استان البرز افزود: امروز به چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت رسیده‌ایم، این شهید والامقام و شهید امیر عبداللهیان در عرصه داخلی و خارجی گام های بلندی برداشتند.

وی ادامه داد: شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با حمایت شهید آیت‌الله رئیسی به جای التماس کردن و چشم به آمریکا دوختن، به همسایگان و ظرفیت‌های منطقه نظر خاصی داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، سکون و عدم تحرک و چشم دوختن به آمریکا را شکست و شهادت این شهید بزرگوار، کار را برای دوره بعد ریاست جمهوری سخت کرد چرا که ایشان در راه خدمت شب و روز را نمی‌شناخت.

وی ادامه داد: شهید جمهور یک رئیس جمهور فعال، پرتلاش، دانشمند و سرباز امام زمان(عج ) و رهبری بودند و موفق شدند در جامعه تغییر و تحول بوجود آاورند گرچه همچنان مشکلات فراوان اقتصادی و بین المللی داریم .

چمران گفت: در دوران فعالیت شهید جمهور تحولات فراوانی در کشور بوجود آمد و در خیلی از جاها زیر صفر بودیم که به بالای صفر رسیدیم و بخش زیادی از بدهی‌های کشور پرداخت شد و کارخانه‌ها رونق گرفتند و تعداد بیکاران کشور نیز روند نزولی یافت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در دولت شهید جمهور حرکتی بوجود آمد که امروز هم شنیدیم مقام معظم رهبری فرمودند که اگر دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی ادامه می‌یافت، اوضاع بهتر می‌شد.

چمران گفت: امروز ما تنها خودمان نیستیم بلکه فلسطینیان هم به خدای بزرگ و ملت ایران متکی و براداران عراقی، یمنی و حزب الله لبنان و حتی افراد غیرمسلمان لبنانی هم آماده شهادت هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان فراتر رفته و کشورهای دنیا به حمایت و حرکت الهی ملت ایران چشم دوخته اند و امیدواریم در انتخابات پیش‌رو بهترین‌ها برای ملت قهرمان ایران رقم زده شود؛ البته بشرط اینکه خودمان با چشمان باز و انتخاب درست در روز جمعه پای صندوق برویم و فریب خیلی از سخنان خوش آب و رنگ را نخوریم .

چمران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «کسی را انتخاب کنید که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی داشته باشد» و آقای قالیباف دارای این ویژگی است، زیرا او کارایی و توانمندی خود را در عرصه های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا سپاه، شهرداری تهران و مجلس و شورای اسلامی نشان داده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همکاری با قالیباف در شهرداری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قالیباف شخصیتی با تفکر اجتماعی و فرهنگی و همچون شهید رئیسی دارای روحیه جهادی و فعال است و در راه خدمت به مردم خستگی ناپذیر بوده و شب و روز را نمی‌شناسد.

چمران همچنین با اشاره مشکلات دهه ۹۰ کشور گفت: با اینکه دولت یازدهم و دوازدهم گفته بودند که فردای اجرای برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود اما نه‌تنها برداشته نشد بلکه تحریم‌ها چندین برابر هم شد و امروز این افراد دوباره جمع شده‌اند تا سر کار بیایند.

وی اظهار کرد: کشور ما دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است و باید از آنها بخوبی استفاده کنیم .

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *