سلبریتی ها

رونمایی جواد عزتی از همسرش مهلقا باقری در حال قایق سواری / زوج سینمایی در حال خوشگذرانی + عکس و بیوگرافی

تصویر جدید جواد عزتی و مهلقا باقری:

زندگی شخصی مه لقا باقری

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

کودکی مه لقا باقری

مه لقا باقری در دوران کودکی

ازدواج مه لقا باقری

مه لقا باقری متاهل است و از سال ۱۳۸۴ در ۲۴ سالگی با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرده است. مه باقری ۶ ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.

بیوگرافی همسر مه لقا باقری

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است و بازیگری را با کار کودک و نمایش خیابانی آغاز کرد.

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است بلکه با نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مانند تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز، سریال زخم کاری و… تبدیل به بازیگری شده است که شمایل شوخ و جدی اش در نقش های شیرین یا تلخ خواهان دارد.

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره، به جای رفتن به دانشگاه ترجیح داد شبانه‌روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های ۷۸ تا ۸۳ جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد، دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان‌نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

مه لقا باقری و همسرش

فرزند مه لقا باقری

مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند.

ورود مه لقا باقری به عرصه هنر

مه لقا باقری تئاتر را ازسال ۱۳۷۵ یعنی از ۱۵ سالگی و از مدرسه آغاز نمود و در ۱۸ سالگی و در سال ۱۳۷۸ به دانشگاه سوره راه یافت و به صورت جدی کار خود را در سال سوم دانشگاه با کارگردانی و بازیگری نمایش میمون شروع کرد.

شهرت مه لقا باقری

مه لقا باقری در سال ۱۳۸۴ با سریال حوض فیروزه لاله صبوری جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۵ با سریال باغ مظفر مهران مدیری شناخته شد. اوج شهرت این بازیگر را می توان سریال قهوه تلخ مهران مدیری و دورهمی در نقش همسر قیمت دانست.

مه لقا باقری

مه لقا باقری / عکس از نسیم یوسفی

کارگردانی و حرکات موزون مه لقا باقری در تئاتر

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از ۱۲ سال است که به‌صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد و تجربه های موفق داشته است؛ همچنین دوره تخصصی تئاتر را هم در آلمان گذرانده است.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *