فضای مجازی

دو استخدامی آموزش و پرورش با مدرک دیپلم و حقوق ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

مورد اول مربوط به دانشگاه فرهنگیان می شود که تمامی افرادی که سن آنها تا قبل از مهرماه ۱۴۰۳ کمتر از ۲۴ سال باشد میتوانند با شرکت در کنکور دانشگاه فرهنگیان که بصورت مشترک با کنکور سراسری برگزار می گردد شانس خود را برای قبولی امتحان کنند.

دوستان عزیز دو مطلب جذاب و ترند زیر به تازگی در سایت امور اداری درج گردیده است که با کلیک بر روی عناوین میتوانید به صفحه آنها دسترسی یابید:

با این نکات طلایی در مصاحبه آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش قبول شوید
زمان درخواست جذب معلم غیر انتفاعی
در این آزمون تمامی افراد که شرط سنی ذکر شده را داشته باشند با مدرک دیپلم خود می توانند شرکت کنند و اگر این افراد مدرک لسانس داشته باشند نیز مجدد با همون مدرک دیپلم مدرسه باید امتحان دهند.

برای ورود به صفحه استخدام بدون آزمون آموزش و پرورش کلیک کنید
حکم استخدام این افراد به محض قبولی و از آغاز تحصیل در دانشگاه فرهنگیان صادر می شود که مبلغ آن در سال ۱۴۰۳ ده میلیون تومان با توجه به بند تفاوت تطبیق می باشد.مبلغ حکم برای تمام دانشجو معلمان چه مجرد و چه شاغل ثابت می باشد و پس از کسورات دانشگاه که شامل هزینه خوابگاه و غذا می گردد فیش حقوقی صادر و پرداخت می گردد.

قبلا در سایت امور اداری در مورد مزایای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان مطلب اختصاصی نوشته شده بود که میتوانید آن مطلب را نیز مطالعه فرمایید.

از مهم ترین این مزایا می توان به امنیت شغلی -معافیت از خدمت سربازی و بهره مندی از حقوق و بیمه در مدت زمان تحصیل و پس از آن اشاره کرد.

مورد دوم استخدام در آموزش و پرورش با مدرک دیپلم به استخدام سرایدار و خدمتگزار در سال جاری مربوط می شود.که این استخدام نیز در دو مرحله انجام می گیرد که مرحله اول آن توسط بنیاد شهید ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در حال انجام است و مرحله دوم آن نیز بزودی ویژه تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم برگزار می گردد.

در مورد استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش اولین حکم استخدامی آنها با مبلغ ۱۰ میلیون تومان بصورت پایه صادر خواهد شد.فرزندان شهید و افراد متاهل و دارای فرزند حقوق بالاتری را دریافت خواهند کرد.

نوع استخدام فرزندان شهید و فرزندان ایثارگر در هر کدام از دو نوع استخدام ذکر شده در رسته خدماتی بصورت استخدامی رسمی قطعی می باشد اما سایر افراد بصورت پیمانی جذب خواهند شد.البته نوع استخدام تفاوتی در حقوق ومزایا ندارد و عمده تفاوت در صندوق بیمه افراد است.

پرسنلی که استخدام رسمی قطعی می گردند مختارند در زمان استخدام نوع صندوق بازنشستگی خود را انتخاب کنند اما پرسنل با نوع استخدام پیمانی دارای حق انتخاب نمی باشند و صندوق بیمه تامین اجتماعی برای آنها انتخاب می گردد.

زمان جذب نیرو در آموزش و پرورش با مدرک دیپلم:
در مورد دانشجو معلمان که با مدرک دیپلم بکارگیری می شوند که زمان مشخص است و از اول مهر ماه سال ۱۴۰۳ بر اساس نتایج آزمون سراسری اردیبهشت وخرداد ماه بر سر کلاس درس حضور می یابند و حکم استخدام آنها صادر می گردد.

در مورد جذب نیروهای خدماتی با مدرک دیپلم همانطور که گفته شد یک استخدام مختص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد می باشد که آزمون آن بزودی برگزار و این نیروها نیز از اول مهر ماه بر سرکار خود حاضر می گردند اما دسته دوم استخدام در رسته نیروهای خدماتی منتظر فراخوان ثبت نام است که پیش بینی شده ۲۰ هزار نفر در این فرآیند جذب گردند.با توجه به نیاز مبرم آموزش و پرورش به نیروهای خدماتی انتظار می رود فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون نهایتا تا ابتدای تابستان برگزار و نیروها از اول مهر ماه بر سرکار خود حضور یابند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *